دیشب خوابتو دیدم.... منو میشناختیxa0 حتی دوستم هم داشتی.. . . عجیبه...
ای برده امان از دل هوشـــیار .. کجایــــــی؟ xa0 xa0 پ.ن:ندا امد گوانجو گوانجو...